Цікавий, корисний, незаангажований захід завжди збирає велику кількість фахівців-однодумців

17 та 18 травня Асоціація «Аеропорти України» ЦА (ААУЦА) провела 9-тий міжнародний науково-практичний семінар «Авіаційна наземна техніка: наукові дослідження, виробництво, експлуатація та підготовка персоналу» (надалі Семінар).

В рамках семінару також відбулося спільне засідання двох комітетів - авіаційної наземної техніки (АНТ) та аеродромно - технічного забезпечення польотів (АТЗП). Захід привернув увагу всієї авіаційної спільноти, що визначається кількістю присутніх - біля 100 осіб представники аеропортів та авіаційних підприємств України а також іноземні гості з: США, Німеччини, Франції, Великобританії, Швейцарії, Італії, Китаю, Чехії, Литви, Білорусії, Грузії, Казахстану.

Учасники Семінару обговорили стан та шляхи впровадження в аеропортах та авіапідприємствах технічних вимог та адміністративних процедур для сертифікації аеродромів, згідно регламенту ЄС № 139 та методику розробки Керівництва по аеродрому, інформацію про які до присутніх довели представники Державіаслужби .
В ході панельних дискусій, тематика яких охоплювала технології та спецтехніку для обслуговування повітряних суден, забезпечення утримання аеродромів в експлуатаційному стані з використанням обладнання, матеріалів та спецрідин, АНТ, можна було ознайомитись на виставці техніки та аеропортового обладнання кампаній: JMS AG (Німеччина), Hydro-Geratebau Gmbh& CO.KG (Німеччина),ПАТ «Завод засобів механізації аеропортів» (Україна), «ТLD» (Франція), ТОВ «Viplast» (Україна),ТОВ «ЛІНДЕ МАТІРІАЛ ХЕНДЛІНГ УКРАЇНА» (Україна), компаній JBTAeroTech (США) та OVERAASEN (Норвегія), які були представлені компанією - дистриб’ютором "INTER TECUS" (Литва), "Анкур груп Коорпорейшн" (США), ТОВ "Медінжиніринг" (обладнання для вимірювання коефіцієнту зчеплення "GripTester" - Великобританія), протипожежні машини компанії "Тітал" (Україна), аеродромна техніка компаній MOVENTOR (Фінлянія), VTSTERGARD (Данія) та BOSCHUNG (Швейцарія), які були представлені компанією – дистриб’ютором «ЗАР ЕЙР СІСТЕМС».

 

 

Компанія "Євромаш" (Республіка Білорусь) представила сучасну аеродромну техніку та свої можливості по модернізації раніше поставленої, ТОВ"Ді Ар Енерджи Груп" (Україна) та компанія KilfrostEvro (Бельгія) представили цікаву інформацію стосовно нових типів протиожеледних рідин та технічні можливості компаній.

Питання експлуатації, технічного обслуговування, ремонту та виробничі можливості своїх підприємств довели до присутніх ТОВ «171 Чернігівський ремонтний завод», компанія NAK (Україна), ТОВ "АВІЕЙТ" (Україна) , забезпечення всіх видів страхування - представник ПАТ «Страхова компанія» «БРОКБІЗНЕС».

З особливостями та потребами технічного забезпечення наземного обслуговування в аеропортах виступила Наталія Готко – директор хендлінгової компанії «Скай Сервіс» (Одеса).

Існуючі проблеми та напрями якісної підготовки та перепідготовки фахівців з експлуатації АНТ до присутніх довели професори Олександр Тамаргазін та Андрій Бєлятинський, доцент Микола Шинкарчук (Національний авіаційний університет).

 У панельній дискусії на тему:"Аеродромні покриття. Проектування та експлуатація. Матеріали, спецрідини для поточних ремонтів та експлуатаційного утримання аеродромних покриттів" виступили провідні фахівці Інституту Укрдорпроект", , НАУ, "ДержДорНІІ".

З великою зацікавленістю були заслухані презентації представників компанії «SOLO PRIME LLP» (Великобританія) стосовно напрямків модернізації існуючих світлосигнальних систем в Україні, а представники компаній OCEM АТ" (Італія) та Елтодо (Чехія) розповіли про концепції та новітні технології в виробництві світлосигнального обладнання підвищення технічних характеристик, якості та надійності.

У дискусіях активну участь прийняли представники аеропортів «Київ» (Жуляни), «Бориспіль», «Львів», «Харків», «Одеса», «Вінниця», «Чернівці», «Суми», «Запоріжжя», «Рівне», «Миколаїв»,ДП «Антонов», ДАП «Україна», ТОВ «ІНТЕРАВІА», компанії «Скай Сервіс», ТОВ «Інститут Укрдорпроект», Кропивницької льотної академії НАУ, представники Міністерства оборони України, МНС та інші.

 

 

Семінар показав високу зацікавленість аеропортів, хендлінгових компаній та інших експлуатантів АНТ у прямій взаємодії з виробниками та компаніями-дистриб’юторами АНТ, компаніями, які здійснюють технічне обслуговування та ремонт АНТ, аеропортового та аеродромного обладнання.

В цілому, міжнародний захід пройшов на високому організаційному та науково-технічному рівні завдячуючи організаторам та активній допомозі керівництва Міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни) ім. І. Сікорського, які забезпечили комфортні умови для проведення Семінару у конференц-залі VIP-терміналу аеропорту, мультимедійний супровід виступів, презентацій та доповідей, надали майданчик для організації виставки авіаційної наземної техніки.

В ході дискусій було виявлено ряд недоліків:
• У забезпеченні аеропортових процесів необхідними нормативно - правовими актами та технічною документацією, відсутність ДБН в частині проектування, реконструкції та будівництва об'єктів аеродрому, 
• Визначення необхідності сертифікації спецтехніки та обладнання (Не має кінцевого рішення).
• Не має однозначного рішення Державних органів виконавчої влади щодо розмитнення спецтехніки, як нової, так і бувшої у використання.

Прийнято рішення в тижневий термін опрацювати дані питання та звернутись з відповідними листами до КМУ, МІУ, Державіаслужби, Міністерства фінансів, курівників Фіскальної служби щодо прийняття рішень по їх усуненню.
Тільки така результативна робота та спілкування фахівців однодумців може привести до бажаних результатів!

До всіх публікацій
Інші події
З Різдвом Христовим та Новим Роком!...
23 грудня 2024, 09:00
90-річчя Варшавського аеропорту ім. Фридерика Шо...
17 грудня 2024, 09:25
Дивитися всі:
Статті
Мобільна сонячна електростанція Sun2fold - це но...
08 листопада 2024, 10:30
Тиск на бізнес, особливо в умовах воєнного часу,...
09 жовтня 2024, 21:00
Авіаційна галузь України не залишається без уваг...
08 жовтня 2024, 17:30
Дивитися всі:
Залишайтесь
в курсі
Дякуємо, що підписалися на наші новини!