Тільки впровадження нових ефективних технологій може прискорити справжню реконструкцію бетонних покриттів аеродромів та доріг

Тільки впровадження нових ефективних технологій може прискорити справжню реконструкцію бетонних покриттів аеродромів та доріг.

Було цікаво та корисно ознайомитись з практичним досвідом реконструкції цементобетонних покриттів в Європейській країні.

Така можливість була надана ТОВ «Уніпром» - член Асоціації «Аеропорти України» (ААУЦА), яке уже протягом 10 років є представником ряду американських та європейських компаній в Україні, які забезпечують будівництво та реконструкцію аеродромів та доріг згідно новітніх технологій та світових стандартів. Одна із таких компаній це компанія із США “Resonont Machines” LLC (RMI), яка виконувала частину роботи з деструктиризації армованих цементобетонних плит використовуючи спеціальний віброрезонансний бетонолом власної конструкції та виробництва. Ця спецмашина на відміну від простого екскаватора, імпактора, гільйотини працює по принципу передачі резонансної (вібраційної) сили, що прикладена до сталевої балки та передається на цементобетонну плиту через робочий орган.

Делегація із представників ААУЦА , аеропортів, проектних організацій та ТОВ «Уніпром» ознайомилась з повним циклом та організацією робіт по реконструкції дороги з цементобетонних армованих плит, яка була побудована 40 років тому в районі м. Брюссель. А повний цикл це подріблення армобетонних плит, вилучення арматури, переміщення шматків бетону на дробильний комплекс , який був встановлений поруч та дробив шматки бетону на відповідні фракції, підготовка цементно – грунтової суміші в основі, потім укладка бетону з використанням подріблених шматків бетону, після чого буде укладений асфальтобетон.

За контрактом 10 км такої дороги реконструюється до 30 днів, витримуючи усі терміни згідно технології та розміщення усіх комплексів безпосередньо біля дороги, яку реконструюють.

Ми ще раз переконались, що для того щоб мати хороші дороги та аеродроми і швидше їх привести до нормального стану необхідно переймати досвід та технології, а не закопувати просто гроші на 3-5 років, що підтверджують 20-річні роботи на трасі М-05 Київ-Одеса.

Відповідного листа з цією інформацією ми надішлемо Міністру Інфраструктури пану Владиславу Криклію. Сподіваємось, що дана інформація зацікавить відповідних посадових осіб з виконавчої влади усіх рангів. Пора уже робити висновки з діяльності попередників.

Учасники делегації дуже вдячні директору компанії ТОВ «Уніпром» Петру Айзману, головному інженеру Олександру Волянику та представникам компанії “Resonont Machines”LLC за організацію заходів такого професійного рівня.

До всіх публікацій
Інші події
З Різдвом Христовим та Новим Роком!...
23 грудня 2024, 09:00
90-річчя Варшавського аеропорту ім. Фридерика Шо...
17 грудня 2024, 09:25
Дивитися всі:
Статті
Мобільна сонячна електростанція Sun2fold - це но...
08 листопада 2024, 10:30
Тиск на бізнес, особливо в умовах воєнного часу,...
09 жовтня 2024, 21:00
Авіаційна галузь України не залишається без уваг...
08 жовтня 2024, 17:30
Дивитися всі:
Залишайтесь
в курсі
Дякуємо, що підписалися на наші новини!