Професійність, принциповість та відповідальність керівника завжди приводить до бажаних результатів, але це не всім подобається.
Учасники Асоціації «Аеропорти України» ЦА (ААУЦА) – профільної асоціації авіаційної галузі, учасниками якої на сьогодні є 95 підприємств та організацій з 15 країн світу, з нерозумінням сприйняли інформацію щодо розслідування та відкриття кримінальних справ відносно керівництва державного підприємства - міжнародного аеропорту “Львів” ім. Данила Галицького, який за останніх 3 роки із середнього регіонального аеропорту з пасажиропотоком в 530 тис. пасажирів в рік перетворився в одного із лідерів авіаційних перевезень України (понад 2 млн. пас. за 2019 рік). З року в рік зростала кількість авіарейсів та авіакомпаній які їх виконували, використовуючи Львівський аеропорт (до пандемії їх було 22). Ми всі знаємо яких зусиль коштувало ген. директору аеропорту Т. Романовській щоб низько - бюджетні авіакомпанії на чолі з а/к РАНЕЙР почали виконувати польоти, які так необхідні мешканцям нашої країни, до Львову. ЇЇ активність та наполегливість на усіх форумах, де вона популяризувала українські аеропорти та рентабельність авіаперевезень в Україні.
Заслуга керівництва аеропорту була оцінена урядом, мешканцями регіону та авіаційною спільнотою. За результатами конкурсу ААУЦА “АЕРОПОРТ РОКУ”, у 2018 році ДП МА “ЛЬВІВ” був удостоєний цього ПОЧЕСНОГО звання з врученням відповідних нагород.
Звичайно, епідемія Covid-19 та впровадження карантину з забороною авіаперевезень зупинили процеси подальшого розвитку авіаційної галузі усього світу, не обійшло це і українські авіапідприємства, як результат майже всі українські аеропорти опинились на межі виживання.
Відновлення авіаперевезень в умовах повної відсутності грошових надходжень (як наслідок - неотримання середньомісячних доходів аеропорту становить 55-60 млн грн.), є не проста задача для керівника підприємства, враховуючи проблеми збереження кваліфікованого персоналу, забезпечення безпеки польотів та підтримки інфраструктури в експлуатаційному стані.
Завдячуючи своєчасній переорієнтації на чартерні та вантажні авіаперевезення, співпраці з новими авіаперевізниками, аеропорт сьогодні має можливість працювати в штатному режимі.
Не треба забувати, що аеропорт Львів – найбільший аеропорт західної України, прямий конкурент летовищам Східної Польщі, та іншим країнам Євросоюзу, який розглядається як підприємство з оновленою інфраструктурою для здачі в концесію, з чим не погоджується керівництво аеропорту. Можливо це і стало причиною, шляхом різного роду маніпуляцій, змінити керівника та її команду, які дійсно показали себе як професійні та фахові менеджери, та вивели підприємство в одне з передових в авіаційній галузі України. Учасники ААУЦА відслідковують правомірність переслідувань та готові підтримати колег.