Професійність, принциповість та відповідальність керівника завжди приводить до бажаних результатів, але це не всім подобається.

Професійність, принциповість та відповідальність керівника завжди приводить до бажаних результатів, але це не всім подобається.

Учасники Асоціації «Аеропорти України» ЦА  (ААУЦА) – профільної асоціації авіаційної галузі, учасниками якої на сьогодні є 95 підприємств та організацій з 15 країн світу, з нерозумінням сприйняли інформацію щодо розслідування та відкриття кримінальних справ відносно керівництва державного підприємства - міжнародного аеропорту “Львів” ім. Данила Галицького,  який за останніх 3 роки із середнього регіонального аеропорту  з пасажиропотоком в 530 тис. пасажирів в рік перетворився в одного із лідерів авіаційних перевезень України (понад 2 млн. пас. за 2019 рік). З року в рік  зростала кількість авіарейсів та авіакомпаній які їх виконували, використовуючи Львівський аеропорт  (до пандемії їх було 22). Ми всі знаємо яких зусиль коштувало ген. директору аеропорту Т. Романовській щоб низько - бюджетні авіакомпанії на чолі з а/к РАНЕЙР почали виконувати польоти, які так необхідні мешканцям нашої країни, до Львову. ЇЇ активність та наполегливість на усіх форумах, де вона популяризувала українські аеропорти та рентабельність авіаперевезень в Україні.

Заслуга керівництва аеропорту була оцінена урядом, мешканцями регіону та авіаційною спільнотою. За результатами конкурсу ААУЦА “АЕРОПОРТ РОКУ”, у 2018 році ДП МА “ЛЬВІВ” був удостоєний цього ПОЧЕСНОГО звання з врученням відповідних нагород.

Звичайно, епідемія Covid-19 та впровадження карантину з забороною  авіаперевезень зупинили процеси подальшого розвитку  авіаційної галузі усього світу, не обійшло це і українські авіапідприємства, як результат майже всі українські аеропорти опинились на межі виживання.

Відновлення авіаперевезень в умовах повної відсутності грошових надходжень (як наслідок - неотримання середньомісячних доходів аеропорту становить 55-60 млн грн.), є не проста задача для керівника підприємства, враховуючи проблеми збереження кваліфікованого персоналу, забезпечення безпеки польотів та підтримки інфраструктури в експлуатаційному стані.

Завдячуючи своєчасній переорієнтації на чартерні та вантажні авіаперевезення, співпраці з новими авіаперевізниками, аеропорт сьогодні має можливість працювати в штатному режимі.

Не треба забувати, що аеропорт Львів – найбільший аеропорт західної України, прямий конкурент летовищам Східної Польщі, та іншим країнам Євросоюзу, який розглядається як підприємство з оновленою інфраструктурою для здачі в концесію, з чим не погоджується керівництво аеропорту. Можливо це і стало причиною,  шляхом різного роду маніпуляцій, змінити керівника та її команду, які дійсно показали себе як професійні та фахові менеджери,  та вивели підприємство в одне з передових в авіаційній галузі України. Учасники ААУЦА відслідковують правомірність переслідувань та готові підтримати колег.

До всіх публікацій
Інші події
З Різдвом Христовим та Новим Роком!...
23 грудня 2024, 09:00
90-річчя Варшавського аеропорту ім. Фридерика Шо...
17 грудня 2024, 09:25
Дивитися всі:
Статті
Мобільна сонячна електростанція Sun2fold - це но...
08 листопада 2024, 10:30
Тиск на бізнес, особливо в умовах воєнного часу,...
09 жовтня 2024, 21:00
Авіаційна галузь України не залишається без уваг...
08 жовтня 2024, 17:30
Дивитися всі:
Залишайтесь
в курсі
Дякуємо, що підписалися на наші новини!