Надихає ситуація, що на аеропорти звертають увагу керівники Держави!
Надихає ситуація, що на аеропорти звертають увагу керівники Держави!
 
Керівництво Асоціації «Аеропорти України» ЦА (ААУЦА) завжди стверджувало, що аеропорти це соціально – економічні підприємства для мешканців країни та регіонів. Є таке визначення експертів: «Якщо місто та регіон мають діючий аеропорт - їх статус для інвесторів та потенційні можливості розвитку збільшуються в 2-2,5 рази», і цим все сказано. Авіаційна спільнота знає, що основним об’єктом аеропорту є аеродром. Аеродроми та пасажирські термінали в Україні були збудовані в 70-80 роки, відповідали тим вимогам, які були на той час. На сьогодні, в більшості з них, термін експлуатації повністю вичерпаний, за винятком аеропорту «Бориспіль», де була побудована та введена в експлуатацію в 2001 році злітно-посадкова смуга (ЗПС) №1. На той час це була краща ЗПС на пострадянському просторі, побудована за новітніми технологіями, укомплектована сучасним обладнанням передових виробників світу та відповідала ІІІ категорії ІКАО відносно метеомінімуму для злету та посадки. Можна ще зазначити, що завдячуючи випадку визначення України для проведення фінальної частини чемпіонату Європи з футболу «Євро 2012», згідно Державної цільової програми підготовки країни (Постанова КМУ від 14.04.2010 р. N 357) до такого важливого заходу були збудовані ЗПС та пасажирські термінали в містах Львів, Харків, Донецьк, аеропортах «Бориспіль», «Київ» ім. І. Сікорського. На жаль, деякі об’єкти в аеропортах Львів та Харків до сьогоднішнього дня не введені в експлуатацію та не передані балансоутримувачу. Ми усі знаємо, що сталося з Донецьким аеропортом, який обійшовся бюджету країни у більше ніж 1 млрд. дол. США.
І тільки зараз завдячуючи підтримці Президента України, Прем’єр – міністра, під патронатом Міністра Інфраструктури, молодій команді фахівців Укрінфрапроекту на чолі з Кирилом Хом’яковим, вдається організувати закінчення будівництва, такої необхідної, ЗПС в м. Одеса і в той же час почати будівництво ЗПС та терміналу в аеропорту м. Дніпро, а ще є бажання закінчити всі недоробки по аеропортам Львів та Харків. Планується будівництво ЗПС за державні кошти ще в деяких містах регіонів, а пасажирські термінали та інша інфраструктура аеропортів за кошти інвесторів.
Це дійсно буде прорив, але за однієї умови – не повторювати помилки попередників, а для цього є усі можливості – проектанти, будівельники, виробники сучасного обладнання, на сьогодні вони всі є учасниками ААУЦА та спроможні виконати свої функції в кращому вигляді, тим більше, що в Україні уже впроваджені деякі нормативно-правові акти (НПА) авіаційної галузі, згідно світових стандартів.
Це можливо виконати, тільки без підтримки та лобіювання своїх - тими, хто в подальшому буде не причасний до експлуатації цих об’єктів.
Учасники ААУЦА - професійні фахівці, готові надавати послуги щодо консалтингових, технічних, організаційних питань, мають для цього знання та професійний досвід, побудували не один об’єкт в аеропортах світу.
Хай щастить, дорогі колеги! Бажаємо щоб Ви увійшли в історію цивільної авіації тільки з позитивом!
До всіх публікацій
Інші події
З Різдвом Христовим та Новим Роком!...
23 грудня 2024, 09:00
90-річчя Варшавського аеропорту ім. Фридерика Шо...
17 грудня 2024, 09:25
Дивитися всі:
Статті
Мобільна сонячна електростанція Sun2fold - це но...
08 листопада 2024, 10:30
Тиск на бізнес, особливо в умовах воєнного часу,...
09 жовтня 2024, 21:00
Авіаційна галузь України не залишається без уваг...
08 жовтня 2024, 17:30
Дивитися всі:
Залишайтесь
в курсі
Дякуємо, що підписалися на наші новини!