Хто турбується за мешканців міста та регіону той відновлює транспорту інфраструктуру, в нашому випадку це аеропорт
Одним із таких соціально-економічних підприємств у індустріальному регіоні, який має близько 4 млн. населення є КП «Міжнародний аеропорт «Запоріжжя» - учасник Асоціації «Аеропорти України» ЦА (ААУЦА) з часу її створення - 1992 року.
ААУЦА була створення для сприяння розвитку та модернізації аеропортів та авіапідприємств України, захисту їх інтересів, популяризації на світовому ринку. На сьогодні учасниками ААУЦА є 95 підприємств, організацій із 15 країн світу, в тому числі 21 аеропорт (аеродром) України, ДП «Украерорух», ДАП «Україна», ДП «Антонов» та інші провідні підприємства галузі. З 2014 року ААУЦА є повноправним членом Ради аеропортів Європи (ACI Europe).
Керівництво Асоціації «Аеропорти України» ЦА (ААУЦА) відвідало КП «МА «Запоріжжя» та знайомилось із станом справ по введення в експлуатацію нового термінального комплексу з обслуговування пасажирів та інфраструктурних об’єктів аеропорту.
З впевненістю можливо сказати, там, де керівництво міської влади та аеропорту зацікавлені в функціонуванні такого важливого соціально-економічного підприємства, як аеропорт, він буде оновлюватись, модернізуватись, відповідаючи усім світовим стандартам.
А це буде сприяти приходу нових авіакомпаній, відкриттю рейсів на нові напрямки, збільшенню пасажиропотоку – все для зручності та комфортності мешканців регіону, а вони це оцінять при майбутніх виборах місцевої влади.
Не зважаючи на ті програми і плани центральних органів виконавчої влади (ЦОВВ) по виділенню фінансування для відновлення інфраструктури аеропортів, Запорізькій громаді практично не дісталось нічого.
Міська рада та її керівництво прийшли до висновку, що оскільки автошляхи та Укрзалізниця не відповідають ніяким вимогам , річковий транспорт не функціонує, то аеропорту бути. Було прийнято ряд рішень по фінансуванню будівництва нового аеровокзального комплексу, реконструкції аеродромних покриттів (ЗПС, РД, перону), встановлення нових сучасних систем світлосигнального та радіонавігаційного забезпечення за власний кошт та бюджет міста, це дало змогу уже сьогодні підвищити питому міцність покриттів (PCN)аеродрому на 8 одиниць, знизити метеомінімум для злету та посадки ПС до показників І категорії ICAO (30*400м)
Уже сьогодні авіакомпанії, які виконують рейси в та з аеропорту Запоріжжя готові збільшити їх частоту, нові авіакомпанії ведуть перемовини по їх відкриттю, в тому числі і бюджетні авіаперевізники (low cost).
З радістю та впевненістю Генеральний директор Олексій Дубревський показував та розповідав про ту роботу, яка уже виконана та планується до виконання, це і встановлення вогнів приближення, системи посадки з другого курсу, закінчити повністю оновлення огорожі периметру аеродрому із системами відеоспостереження та сигналізації, встановлення 2х авіа мостів біля нового терміналу, розширення перону біля нового терміналу та будівництво нових об’єктів інфраструктури .
Маємо надію, що за встановленою традицією ААУЦА, в кінці травня 2020 року проведе 6-й Міжнародний авіаційний форум «Аероконгрес- 2020» в новому терміналі. Це підтвердив міський голова Володимир Буряк на зустрічі з президентом ААУЦА Петром Липовенко, де обговорювалось на ряду з іншими і питання, яке гуляє просторами інтернету щодо майбутньої концесії відновленого, прибуткового аеропорту.
Виходячи з тих обставин за чиї кошти було це зроблено хочеться сказати, що їм і вирішувати, яку модель, форму власності та управління приймати, оскільки протягом 30 років в Україні з цього питання немає конкретного стратегічного бачення, а те, що існує сьогодні не має нічого спільного зі світовою практикою.
Міжнародний авіаційний форум «Аероконгрес-2020» ще раз покаже значимість такого соціального об’єкту, як аеропорт для мешканців регіону, а це стимул для інвестицій, оперативної комунікації, робочі високопрофесійні та високооплачувані місця для населення.