Зустріч ініціаторів реформування авіаційної галузі, виділення та створення аеропортів, як суб'єктів господарської діяльності.

Зустріч ініціаторів реформування авіаційної галузі, виділення та створення аеропортів, як суб'єктів господарської діяльності. Зустріч ініціаторів реформування авіаційної галузі, виділення та створення аеропортів, як суб'єктів господарської діяльності.

Зустріч ініціаторів реформування авіаційної галузі, виділення та створення аеропортів, як суб'єктів господарської діяльності.

За 25 років існування аеропорт "Бориспіль" досконально змінив свою інфраструктуру, вийшов на рівень європейських аеропортів свого класу.

Сьогодні деякі підприємства авіаційної галузі (Авіакомпанія "МАУ", ДП "УКРАЕРОРУХ") відзначили та готується відзначити ДП МА "Бориспіль" 25-річчя від дня створення, як суб'єкта господарської діяльності.

Хочеться пригадати, як і з чого це все починалося.

Група авіаторів - керівників основних структурних підрозділів (на початку 90-х років) Бориспільського об'єднаного авіазагону (БОАЗ): Борис Шахсуваров, Петро Липовенко та Василь Гончаров в період підготовки відзначення 25-річчя створення окремого суб'єкту фінансово-господарської діяльності Державного підприємства Міжнародний аеропорт "Бориспіль" зустрілися в музеї ДП МА "Бориспіль".

Зустріч однодумців - професіоналів (усі з вищою авіаційною освітою - випускники КІІЦА) відбулася в дружній, комфортній обстановці та була цікава спогадами безпосередніх учасників та організаторів поетапного реформування БОАЗ. В спогадах були названі прибічники та противники реорганізації та керівники Українського управління цивільної авіації (УкрУЦА), які підтримали ідеї реформування.

І тільки переконливі докази щодо стану знаходження наземних підрозділів, які відносились до аеропортової діяльності, їх фінансування за залишковим принципом, що залишалось після льотних загонів, АТБ, УВД змусило керівників УкрУЦА підтримати ініціативу та не заперечувати щодо початку підготовки відповідних документів.

Всі ініціативи були підтверджені після отримання Україною незалежності та ліквідації централізованого управління МЦА з Москви.

Підтримка була безпосередньо від першого Міністра Транспорту України Клімпуша О.Д., Погребняка Л.В., Назаренка В.К., а пізніше - Ращука В.С.

Тільки завдячуючи наполегливій ініціативі спеціалістів, які витримали тиск та опір тих, хто хотів і надалі залишатись на посадах, продовжувати керувати спотвореною військовою структурою БОАЗ, яка не мала нічого спільного з ринковою економікою, вдалося підготувати необхідний пакет документів та виділити в окремі державні підприємства: аеропорт, авіакомпанію, Украерорух.

Перші періоди діяльності окремих підприємств після припинення централізованого управління, фінансування, матеріально - технічного забезпечення та інше, заставило шукати шляхи виходу із цих не простих обставин. З цим професійно справилась команда фахівців на чолі з першим генеральним директором ДМА "Бориспіль" - Шматко М.П

Враховуючи міжнародний досвід, допомогу урядових структур та іноземних партнерів, все змінювалось та ставало на ринковий шлях у відповідності до європейських стандартів обслуговування авіаперевезень, завдячуючи в тому числі і тим, хто був ініціаторами створення окремого суб'єкту господарської діяльності ДП МА "Бориспіль" .

Маємо надію, що 25-річчя від дня створення аеропорту «БОРИСПІЛЬ» - головної повітряної гавані України буде відзначено на належному рівні, а ветерани підприємства готові допомогти в цьому.