Допомога фахівцям підприємств, які організовують процеси закупівель та продаж!

Допомога фахівцям підприємств, які організовують процеси закупівель та продаж!

Допомога фахівцям підприємств, які організовують процеси закупівель та продаж!

Враховуючи перехід на сучасні методи проведення тендерних закупівель, керівництво Асоціації «Аеропорти України» цивільної авіації (ААУЦА) для допомоги своїм учасникам - потенційним постачальникам та замовникам має попередню домовленість з Державним підприємством “ПРОЗОРРО” на проведення семінару в м. Києві щодо роботи з електронною платформою публічних закупівель. Тривалість семінару - біля 5 годин.

Для підготовки професійного експерта, в тому числі і з авіаційної тематики, ефективності, результативності роботи семінару та вибору оптимального приміщення для його проведення, пропонуємо заповнити анкету учасника семінару, яку необхідно надіслати ААУЦА до 14.08.2017р.

Заповнена анкета, яка повинна містити ваші злободенні питання та побажання надасть змогу найбільше задовольнити Ваші запити.

Після збору інформації та її аналізу (електронних повідомлень, заповнених анкет) ААУЦА додатково повідомить про дату та адресу проведення семінару.

Інформацію направляти на E-mail: civilaviac@gmail.com, aau.avia@gmail.com або за тел/фах +380-44-339-27-03 (04).