Що може посприяти підвищенню культури обслуговування пасажирів

Що може посприяти підвищенню  культури обслуговування пасажирів

Асоціація «Аеропорти України» цивільної авіації з «15» липня 2017 року започатковує проведення Національного рейтингу «Кращий аеропорт України» та «Кращий авіаперевізник» за версією авіапасажирів.

Звертаємо Вашу увагу, рейтинг базується виключно на основі результатів опитування авіапасажирів, а не на виборі професійних експертів.

Метою впровадження даного рейтингу є визначення кращого аеропорту та авіакомпанії, які в першу чергу, приділяють у своїй діяльності особливу увагу створенню зручних умов авіапасажирам всіх категорій в частині комфорту та якості послуг.

Для визначення найкращого аеропорту та авіакомпанії пропонуються наступні критерії:

1. «Кращий аеропорт України»:

• наявність та якість необхідної інфраструктури, в тому числі для пасажирів з обмеженими можливостями;

• доброзичливість та кваліфікація персоналу;

• наявність, доступність та якість допоміжної інфраструктури аеропорту (заклади харчування та торгівлі, наявність спеціальних сервісів для пасажирів с дітьми тощо).

2. «Кращий авіаперевізник»:

• регулярність польотів;

• рівень безпеки;

• якість сервісу на всіх етапах подорожі: від бронювання авіаквитка до закінчення авіаподорожі.

Інтернет-опитування серед авіапасажирів триватиме протягом більш, як двох місяців (15 липня - 01 жовтня 2017 року) , за результатами якого у жовтні місяці буде визначено кращий аеропорт та кращий авіаперевізник 2017-го року за версією авіапасажирів.

Інтернет-опитування буде розміщено на наступних ресурсах:

• Сайт Асоціації «Аеропорти України» ЦА (aauca.org.ua);

• Сайт Національної Авіадовідки 677 (aviaspravka.com.ua);

• Український Авіаційний Портал (aviation.com.ua).

За вищеназваними критеріями респондентам буде запропоновано оцінити роботу всіх аеропортів України та авіакомпаній, незалежно від країни походження, що виконують рейси в/із аеропортів України.

Переможці будуть відзначені відповідними дипломами, цінними подарунками, про що буде оголошено в ЗМІ, на WEB- сайтах, FB.

Започаткування такого щорічного рейтингу надасть можливість значно підвищити якість послуг, що надаються громадянам України аеропортами та авіакомпаніями, що буде заохочувати останніх до покращення якості та розширення переліку надаваних послуг.